Klantenservice

Voor vragen kunt u contact opemen met :

Villa Jipp
 
Bezoek adres is op afspraak!
De vecht 14 K
8253 PH Dronten
tel 0321-745006
info@villajipp.nl
www.villajipp.nl
 
Prijzen op de pagina van Villa Jipp zijn incl. 21% BTW
 
Garantie:

Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer u een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij u zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van de klacht doen wij dit door vervanging, reparatie of terugbetaling.

Bestelling annuleren:

U kunt uw bestelling of een artikel uit uw bestelling annuleren via uw account zolang de knop 'Annuleer' zichtbaar is in uw account.

Betaal mogelijkheden:

iDeal
Bij deze betaalmethode kunt u direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met uw eigen bank.
U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes
van uw eigen bank.
Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden.

Rembours
U kunt uw bestelling onder rembours betalen. In dat geval dient de betaling contant te worden voldaan
bij aflevering van uw bestelling. De extra kosten voor betaling onder rembours bedragen € 7,50 per bestelling.

Creditcard - PayPal
PayPal is een veilige manier om online te betalen. Gerenommeerde tools voor fraudebescherming en de
mogelijkheid te betalen zonder uw financiële informatie door te geven, verlagen de risico's.
Uw veiligheid wordt verder beschermd door de aankoopbescherming van PayPal en een toegewijde klantenservice.

Multisafepay
U kunt hier kiezen uit het uitgebreide aanbod van zowel Nederlandse als buitenlandse online betaalmethoden.
Zoals iDEAL, Bankoverboeking, INCASSO, Cadeaukaarten, Visa, MasterCard, Maestro, het Belgische Mister Cash, het Duitse Giropay en SofortBanking.
 
Bank overschrijving
U kunt het totaalbedrag overmaken op rekeningnummer: Villa Jipp
ten gunste van 400166763 ABN amro bank
Iban: NL12ABNA0400166763
Bic: ABNAnl2A
In dit geval gaan wij pas over tot de verwerking van uw bestelling zodra de betaling ontvangen is.
Het duurt ongeveer 1 - 2 werkdagen voordat een vooruitbetaling bij ons verwerkt is. Vervolgens gelden
de normale levertijden.
 

Privacy Policy

Villajipp.nl respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming. Villajipp.nl zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Klachten en geschillen

Heeft u een klacht of is een product kapot of beschadigd bij u binnen gekomen? Stuur een email naar info@villajipp.nl met uw vraag of klacht. Bij beschadigde artikelen willen wij graag een foto van de beschadiging ontvangen. U krijgt in alle gevallen zsm bericht van ons. Wij helpen graag om problemen op te lossen. Mocht u desondanks niet tevreden zijn dan kunt u hieronder een procedure beginne via webshop keurmerk en een geschil opstarten.

De Geschillencommisie Webshop wordt beheerd door de Stichting Geschillencommissie (www.sgc.nl). Klachten kunnen niet telefonisch worden ingediend of besproken.

Indien u klachten heeft over een bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten webshop kunt u onderstaand formulier invullen.

Webshop Keurmerk onderzoekt uw klacht en tracht het probleem op te lossen. De Stichting bemiddelt en tracht het probleem op te lossen. Indien de aangesloten webshop het probleem niet naar behoren oplost kan de betreffende webwinkel het recht worden ontnomen het Webshop Keurmerk-logo te voeren. Ook kan de webwinkel gedurende een periode worden geschorst. Een schorsing wordt opgeheven wanneer de klacht onterecht is gebleken dan wel de klacht naar behoren is opgelost. Ook kan worden besloten tot definitieve ontzegging van het recht tot gebruik van het Keurmerk-logo (zie Keurmerk-code). 

Voordat u klaagt over een aangesloten webshop dient u zich met uw klacht tot de betreffende webshop te wenden. Alleen wanneer u niet binnen een redelijke termijn respons ontvangt of wanneer uw klacht niet tot een aanvaardbare oplossing leidt, kunt u een klacht bij Webshop Keurmerk indienen.